Archive

EIKA

Bendradarbiavimas su vienu iš didžiausių nekilnojamo turto projektų vystytoju EIKA, davė puikių rezultatų. Sėkmingai įgyvendintas ne vienas vaizdo klipas, reprezentuojantis naujausius vystytojo NT portfolio projektus. Tarp jų – „135„, „Bajorų alėjos„, „EIKA namai Pilaitėje„, „Namų Pynės“ ir kt. Esame atsakingi vaizdo klipų ruošime nuo A iki Z. Scenarijaus ruošimas, aktorių samdymas, stilius, dailė, filmavimas, fotografavimas, filmavimas dronu, montažas, animacijos, muzikos takeliai ir t.t.

Ilgalaikė partnerystė ir pasitikėjimas leido kartu dirbti ir prie visos EIKOS grupės reprezentacinio animuoto video klipo, kuris pasakoja apie daugiau nei dvidešimties metų istoriją.

Master

Master Coffee

Prieš pat 2018-ųjų kalėdinį sezoną, paruoštas reklaminis „Master Coffee“ kavos aparato video klipas. IŠŠŪKIS – kaip į 10 sekundžių trukmę sutalpinti tiek daug techninių kavos aparato galimybių. Tokiu atveju pravartu atsiminti klasikinį posakį – „mažiau yra daugiau“. Tai davė puikių rezultatų. Ekranuose matome tik tai, kas yra svarbiausia pirkėjui. Girdime – kas jam aktualiausia. Ir nieko daugiau, tik kavos aparatas.

Melt Water

Ilgalaikis bendradarbiavimas ir užtarnautas pasitikėjimas leidžia ryžtis vis įdomesniems projektams. Kartu su klientu Melt Water, agentūra Open Agency, ir Urte „Dervynas“ Mikelevičiūte įvykdėme informacinę kampaniją, skirtą socialiniams tinklams – Vandens Estetai. Jos tikslas, informuoti restoranus ir jų lankytojus, apie deramą vandens etiketą ir jo vartojimo subtilybes. Dėkojame restoranams, leidusiems pasinaudoti jų žaviais interjerais.

akropolis kaunas

Akropolis Kaunas

Artėjant naujam mados sezonui, nori-nenori, reikia rasti vietos rūbų spintoje naujiems pirkiniams. O ką daryti, jeigu tai atrodo misija neįmanoma? Į pagalba ateina Kauno Akropolis ir socialinių tinklų nuomonės formuotoja Simona Burbaitė su šūkiu #SPINTOSNEUZTEKS. Kartu su kūrybos agentūra Truth paruošėme 5 trumpus patarimus, kurie padės susitvarkyti spintą taip, kad joje tilptų ne tik naujojo sezono pirkiniai, bet liktų vietos ir dar keliems sezonams į priekį.

Eikos grupė

EIKA GROUP

Skaičiuojant 27-tus darbo nekilnojamo turto sektoriuje metus, EIKOS grupė nusprendė apie save papasakoti inovatyviai – animuoto video klipo pagalba. Šio klipo panaudojimas labai platus. Jį galima naudoti expo renginiuose, reprezentuojant Baltijos NT rinką ir pritraukiant naujas investicijas. Ieškant naujų darbuotojų, leisti jiems susipažinti su visa įmonių grupės veikla. Bei B2B ir B2C sektoriaus klientams, susipažinti arba priminti apie save. Viską vainikuoja animuotas EIKOS kubas, kuris reprezentuoja nekilnojamo turto sritį, kurioje veiklą vykdo klientas.

conresta

Conresta

2019 metais generalinis rangovas Conresta visiškai atnaujinęs savo prekęs ženklą, kartu atnaujino ir visą vizualinę komunikaciją. Prisidėjome prie šio turinio gamybos, ruošiant socialinių tinklų vaizdo medžiagą. Įamžinome ir paruošėme atliktų NT projektų video portfolio. Didelį dėmesį skyrėme 2D ir 3D animacijoms, kurios padėtų papasakoti kiekvieno projekto iššūkius ir išskirtinumus.

KPMG

Su tarptautinė audito, mokesčių ir verslo konsultacijų bendrovė KPMG bendradarbiaujame ne vienerius metus. Padedame ruošti vidinę ir išorinę komunikaciją video, grafinio dizaino bei spaudos pavidalu.

Mo Muziejus

MO Muziejus

Užduotis – įamžinti ne tik Modernaus Meno Muziejaus atidarymą, bet kartu ir jo pirmuosius gyvavimo metus. Tam buvo pasirinkta animacijos pagalba. Klientui neturint archyvinės video medžiagos, pasitarnavo detalus laikotarpio įamžinimas fotografijomis. Jos puikiai išpildė pasakojimą. Ruošiant animacijas, buvo atsižvelgta į švarų ir minimalistinį „MO“ prekės ženklo stilių, spalvas.

shell

Shell Helix

Vienos populiariausių Shell alyvos tarptautinė reklaminė kompanija. Įvykdyta video adaptacija Lietuvos rinkai, pasirūpinta VO ir animacijomis. Didžiausias iššūkis – surasti tokį VO, kuris geriausiai atspindėtų solidaus ir patikimo tarptautinio prekės ženklo įvaizdį.

m1

M-1

Minint M-1 radijo stoties 30 metų gyvavimo sukaktį, naujam gyvenimui prikelta klasika tapusi M-1 TV reklamą „10 metų mes grojame“. Pagrindinis iššūkis buvo kuo tiksliau atkartoti klasikinį klipą. Nuo kameros judėjimo iki užkadrinio fono, nuo aktorės ekspresijos iki garso. Nors tikime, kad klasika visuomet išliks ir to stebuklo pakartoti nepavyks, manome, kad šis video gavosi puikus senosios reklamos pagerbimas ir idėjos perkėlimas į 2020 metus.