Archive

EIKA

Bendradarbiavimas su vienu iš didžiausių nekilnojamo turto projektų vystytoju EIKA, davė puikių rezultatų. Sėkmingai įgyvendintas ne vienas vaizdo klipas, reprezentuojantis naujausius vystytojo NT portfolio projektus. Tarp jų – „135„, „Bajorų alėjos„, „EIKA namai Pilaitėje„, „Namų Pynės“ ir kt. Esame atsakingi vaizdo klipų ruošime nuo A iki Z. Scenarijaus ruošimas, aktorių samdymas, stilius, dailė, filmavimas, fotografavimas, filmavimas dronu, montažas, animacijos, muzikos takeliai ir t.t.

Ilgalaikė partnerystė ir pasitikėjimas leido kartu dirbti ir prie visos EIKOS grupės reprezentacinio animuoto video klipo, kuris pasakoja apie daugiau nei dvidešimties metų istoriją.

Master

Master Coffee

Prieš pat 2018-ųjų kalėdinį sezoną, paruoštas reklaminis „Master Coffee“ kavos aparato video klipas. IŠŠŪKIS – kaip į 10 sekundžių trukmę sutalpinti tiek daug techninių kavos aparato galimybių. Tokiu atveju pravartu atsiminti klasikinį posakį – „mažiau yra daugiau“. Tai davė puikių rezultatų. Ekranuose matome tik tai, kas yra svarbiausia pirkėjui. Girdime – kas jam aktualiausia. Ir nieko daugiau, tik kavos aparatas.

Melt Water

Ilgalaikis bendradarbiavimas ir užtarnautas pasitikėjimas leidžia ryžtis vis įdomesniems projektams. Kartu su klientu Melt Water, agentūra Open Agency, ir Urte „Dervynas“ Mikelevičiūte įvykdėme informacinę kampaniją, skirtą socialiniams tinklams – Vandens Estetai. Jos tikslas, informuoti restoranus ir jų lankytojus, apie deramą vandens etiketą ir jo vartojimo subtilybes. Dėkojame restoranams, leidusiems pasinaudoti jų žaviais interjerais.

akropolis kaunas

Akropolis Kaunas

Artėjant naujam mados sezonui, nori-nenori, reikia rasti vietos rūbų spintoje naujiems pirkiniams. O ką daryti, jeigu tai atrodo misija neįmanoma? Į pagalba ateina Kauno Akropolis ir socialinių tinklų nuomonės formuotoja Simona Burbaitė su šūkiu #SPINTOSNEUZTEKS. Kartu su kūrybos agentūra Truth paruošėme 5 trumpus patarimus, kurie padės susitvarkyti spintą taip, kad joje tilptų ne tik naujojo sezono pirkiniai, bet liktų vietos ir dar keliems sezonams į priekį.

Eikos grupė

EIKA GROUP

Skaičiuojant 27-tus darbo nekilnojamo turto sektoriuje metus, EIKOS grupė nusprendė apie save papasakoti inovatyviai – animuoto video klipo pagalba. Šio klipo panaudojimas labai platus. Jį galima naudoti expo renginiuose, reprezentuojant Baltijos NT rinką ir pritraukiant naujas investicijas. Ieškant naujų darbuotojų, leisti jiems susipažinti su visa įmonių grupės veikla. Bei B2B ir B2C sektoriaus klientams, susipažinti arba priminti apie save. Viską vainikuoja animuotas EIKOS kubas, kuris reprezentuoja nekilnojamo turto sritį, kurioje veiklą vykdo klientas.

Mo Muziejus

MO Muziejus

Užduotis – įamžinti ne tik Modernaus Meno Muziejaus atidarymą, bet kartu ir jo pirmuosius gyvavimo metus. Tam buvo pasirinkta animacijos pagalba. Klientui neturint archyvinės video medžiagos, pasitarnavo detalus laikotarpio įamžinimas fotografijomis. Jos puikiai išpildė pasakojimą. Ruošiant animacijas, buvo atsižvelgta į švarų ir minimalistinį „MO“ prekės ženklo stilių, spalvas.

eldes

Eldes

Lietuviška apsaugos sistemų gamintoja Eldes, planuodama sparčią plėtrą į užsienio rinkas, kreipėsi į mus, ieškodama vizualaus sprendimo. Kaip geriausiai parodyti jų produkto savybes ir plačias galimybes. Čia gimė idėja produktą parodyti natūralioje aplinkoje – namuose. Siekiant, kad nebūtų užstotas liečiamas LED prietaiso ekranas, į pagalbą buvo pasitelkta animacija. Visa vartotojo aplinka ir produkto veikimo principas buvo atkurtas ant nufilmuoto juodo ekrano, jį animuojant. Norint deramai reprezentuoti produktą kuo platesnei užsienio auditorijai – nuspręsta naudoti US balso aktorių, vaizdo klipo įgarsinimui.

someloops

Some Loops

Reklaminė kampanija skirta viešinimui sutelktinio finansavimo Indiegogo tinkle. Lietuvių gamybos Apple watch apyrankės iš merino vilnos. Patvarios, natūralios, ekologiškos. Svarbiausia, kad viskas made in Lithuania.

iki

IKI

Esant neeilinei situacijai, žmonėms dėl karantino dienas leidžiantiems namie, į pagalbą ateina IKI prekybos centras. Kartu su kūrybos agentūra Ogilvy, Urte „Dervynas“ Mikelevičiūtė ir šefu Mantu Dobradziejumi sukūrėme ir įamžinome 10 receptų. Juos nesunkiai pasigamins namie net ir tie, kuriems maisto ruošimas ankščiau atrodė neįveikiamas iššūkis. Iš produktų, kurie nesunkiai randami, kiekvienoje IKI parduotuvėje.  Reklaminė kampanija „Namuose gaminame sveikiau“ buvo paruošta TV eteriui ir socialiniams tinklams video formatu bei internetinėms svetainėms ir spaudai foto formatu.

teleloto

Teleloto

Dar viena ilgalaikė partnerystė – su Perlas Network, kuri atsakinga už tokių loterijų vykdymą, kaip Teleloto, Keno Loto, Eurojackpot. Darbas su loterijų viešinimu, savaitės prizų anonsavimu, rengiami reportažai su laidų vedėjais ir nugalėtojais.  Ruošiamos reklaminės vinjetės TV eteriui.