conresta

Conresta

2019 metais generalinis rangovas Conresta visiškai atnaujinęs savo prekęs ženklą, kartu atnaujino ir visą vizualinę komunikaciją. Prisidėjome prie šio turinio gamybos, ruošiant socialinių tinklų vaizdo medžiagą. Įamžinome ir paruošėme atliktų NT projektų video portfolio. Didelį dėmesį skyrėme 2D ir 3D animacijoms, kurios padėtų papasakoti kiekvieno projekto iššūkius ir išskirtinumus.

iki

IKI

Esant neeilinei situacijai, žmonėms dėl karantino dienas leidžiantiems namie, į pagalbą ateina IKI prekybos centras. Kartu su kūrybos agentūra Ogilvy, Urte „Dervynas“ Mikelevičiūtė ir šefu Mantu Dobradziejumi sukūrėme ir įamžinome 10 receptų. Juos nesunkiai pasigamins namie net ir tie, kuriems maisto ruošimas ankščiau atrodė neįveikiamas iššūkis. Iš produktų, kurie nesunkiai randami, kiekvienoje IKI parduotuvėje.  Reklaminė kampanija „Namuose gaminame sveikiau“ buvo paruošta TV eteriui ir socialiniams tinklams video formatu bei internetinėms svetainėms ir spaudai foto formatu.

Vidaus reikalų ministerija

Vidaus reikalų ministerija

Vienas iš nedaugelio projektų su valstybiniu sektoriumi, projektą kuruojant kūrybos agentūrai Some. Paruošta idėja ir scenarijus, kaip supažindinti žmones su gresiančiais pavojais, estinčiais prekybos žmonėmis industrijoje. Pasirinktas aktorius puikiai atliko „blogiečio Kęsto“ rolę ir gyvybei prikėlė net 4 prekybos žmonėmis situacijas. Reklaminė kampanija skirta TV eteriui, socialiniams tinklams video formatu bei internetinėms svetainėms, naujienų portalams, spaudai ir lauko reklamai foto pavidalu.

Virūna

Virūna

Daugiau nei 25 metus dirbanti ir baldus pagal individualius užsakymus gaminanti įmonė 2019 metais įvykdė rebrand’ą ir atnaujino savo komunikaciją. Pritaikė ją 21-tajam amžiui. Kad užpildyti pastovios informacijos badą, nuspręsta viešinti savo atliktus darbus, parodyti savo portfolio. Mes pasistengėme, kad po visą Lietuvą iškeliavę ir surinkti baldai būtų įamžinti savo gražiausiais rakursais ir deramai reprezentuotu unikalias įmonės galimybes.

biomedika

Biomedika

Šiuo vaizdo klipu siekiama papasakoti apie abipusį pasitikėjimą ir partnerystę. Pristatome istoriją apie jų remiamą golfo žaidėją profesionalą – Juozapą Budrikį. Jame pasakojama apie bendradarbiavimą ir naudą abejoms pusėms.

Reklaminė kampanija skirta viešinimui socialiniuose tinkluose Facebook, Instagram bei kliento interneto tinklapyje. Medžiaga ruošta video ir foto pavidalu.

Bitė Labas

Bitė Labas

Bitė Labas video projektas, skirtas socialiniams tinklams, jaunesniajai auditorijai. Projektą kuravo kūrybos agentūra Kubrik. Filmuoti jaunieji socialiniu medijų nuomonės formuotojai – influenceriai, kurie pasakoja apie papildomas mokamų aplikacijų galimybes, naudojant Bitė Labas kortelę.